Sunday, March 1, 2015

Sunday Diaries: één grote rollercoaster




Deze week was één grote rollercoaster. Maandag had ik finals voor Tarzan bij Stage Entertainment Germany voor de rol van Jane. Ik zat bij de laatste vijf. We moesten zingen, scenes spelen, een fitnesstest doen (na vijf dagen heb ik eindelijk geen spierpijn meer), een movement auditie doen en werden onze kledingmaten en pruikmaten opgemeten. Deze hele Jane auditie is zo'n groot avontuur geweest. Woensdag werd ik gebeld en ik ben het helaas niet geworden, super jammer. Ik had eindelijk weer wat hoop gekregen, dat als 't in Nederland nu niet lukt, het misschien wel kon lukken in Duitsland. Maar helaas, weer een teleurstelling. Ik voel me er nu niet meer zo verdrietig over als eerst, ik ben super dichtbij gekomen en ze hebben me gezien, als in écht zien zingen, spelen, dansen, vliegend in een liaan. We hadden er een lekker dagje achteraan geplakt in Stuttgart en dat was heel fijn. Lekker even gelopen door de stad en heerlijk geluncht bij Super Jami, onder aan 't gele gebouw! 


Woensdag moest ik werken, m'n een na laatste dagje bij het grandcafe waar ik werkte, want ik heb m'n baantje daar opgezegd, omdat ik meer ga lesgeven! Donderdag was ik heerlijk vrij en heeft m'n lief me meegenomen naar het Fotomuseum en naar de film Birdman. Even wat afleiding en plezier! Vrijdag heb ik gerepeteerd met mijn meiden van Fenominals (www.fenominals.com) voor onze muziektheatervoorstelling 'Je Glazen Muil' die in de maak is! Spannond. Zaterdag was ECHT m'n laatste dagje werken daar en het voelde echt heel bevrijdend en voelde me heel fijn toen ik naar huis fietste. Ik heb heerlijk gechillt thuis, nieuwe video opgenomen voor m'n YouTube-channel. Vandaag hadden Roos en ik afgesproken voor een shoot bespreking voor het volgende Themed Lookbook! Zijn jullie al benieuwd wat het volgende thema wordt? We'll keep you updated hihi. 

Fijne zondag lieve mensen! 

Liefs,
Eke 
Two Little Birds

No comments:

Post a Comment