Thursday, February 26, 2015

How-to: mix & match

Altijd als ik een tijdschrift lees & dit komt voorbij, word ik ontzettend blij! Deze mix & match artikelen zijn zo handig en inspirerend! Hoe je met weinig items, veel & leuke setjes kan maken: ideaal voor op vakantie bijvoorbeeld (en je portemonnee).


Ik heb mijn eigen mix & match gemaakt! Nu het nog steeds soms IJSKOUD en regenachtig is, maar er ook mooie dagen tussen zitten, heb ik mijn ideale combinaties gevonden! Dit zijn echt mijn 'picks' en zo loop ik er ongeveer dagelijks bij. Het is een mix van casual, girly en een kleine touch of vintage. 
Outfit 1
Mijn kledingkast in niet compleet zonder een playsuit! Een playsuit is een jurkje, maar dan met pijpjes. Hoe fijn! Niet meer de onzekerheden of je billen te zien zijn als je bukt, of dat ie op de fiets omhoog waait. Deze zwart-wit gebloemde playsuit is van Boohoo en kost 30,00 euro. Ik draag altijd 40 denier panty's omdat dat 1) lekker warm is en 2) ik dunne panty's niet mooi vind (oma-benen!). Omdat de playsuit girly is, combineer ik 't graag met stoere boots met wat hoogte! Deze beauties zijn van New Look en kosten 29,99 euro.

Outfit 2
Graphic tee, boyfriend jeans & sneakers. Het is comfy, super cool en gewoon mooi. Het t-shirt is van Topshop en is 25 euro. De broek is van New Look en kost 29,99. En de sneakers zijn van New Balance en kosten 99,99 euro. Investeren in goede sneakers is echt een goed idee! Je kan er jaren mee én het is goed voor voeten.

Outfit 3
Wat ook een essentieel onderdeel is in mijn kledingkast is een skaterskirt. Skaterskirts zijn rokjes die strak zitten bij de taille en wijd uitlopen tot net boven te knie. Dit model staat goed bij mijn figuur en het zit ontzettend lekker (ik hou van alles wat een hoge taille heeft). Dit mooie rokje is van Boohoo en kost maar 18,00 euro, a bargain! Ik vind 't leuk om vrouwelijke dingen met wat mannelijkere dingen te combineren, zoals met deze mintkleurige sweater! Deze trui is van Monki (één van m'n lievelingswinkels) en kost 25 euro. Ik heb gekozen voor de enkellaarsjes, omdat ik dat wel een mooi vind passen bij 't silhouet van de outfit!

Outfit 4
Ik denk dat dit mijn meest voorkomende outfit is! Een playsuit, met een lekker warm vest erover een, deze is van Monki en kost 45 euro, met comfy sneakers. Ik hou van laagjes, dat je de mogelijkheid hebt om iets erover heen te gooien of iets uit te gooien. 

Outfit 5
Oh, een heerlijk vintage outfitje! Waarschijnlijk zou ik m'n bril hier ook de hele dag bij dragen, omdat 't kan weet je wel. M'n haar lekker in een grote knot boven op m'n hoofd & ready to go.

Outfit 6
Dit één van m'n favoriete outfits. Het is een leuke combi van girly, casual en vintage. Het t-shirt geeft het een alledaagse look, het rokje geeft het wat vrouwelijkheid, het vest gooit er wat vintage overheen en de enkellaarsjes voegen wat power toe. Ja, dit is echt een favoriet! 

Wat is jou favoriete look? Zou jij nog andere combinaties maken? 
Laat het me weten! 

Liefs,
Eke
Two Little Birds


No comments:

Post a Comment