Tuesday, March 17, 2015

Inspiration: Kitchen Ideas


Ik woon nog heerlijk thuis, dus eigenlijk verspil ik soort van mijn tijd als ik weer plaatjes van keukens op Pinterest aan het zoeken ben... 
Maar toch kan ik het niet laten!
Ik vind het super leuk om te zien hoe een simpele keuken opgeleukt kan worden en een ouderwets keukentje omgetoverd wordt tot een klein kook-paleisje. 


In het eerste huisje van mijn zus, ze woonde toen in het centrum van Rotterdam, had mijn zus ook zo'n oud keukentje met een balkonnetje en een bruine vensterbank. Super handig eigenlijk... 
Je kunt er zoals op de foto kookboeken neerzetten, of gezellige plantjes! 
Ze hebben hier zelfs nog plankjes op verschillende hoogtes gemaakt... Handig! 
Het witte maakt het toch een frisse plek, want ik gok dat de keuken hiervoor niet zo hip was. 

Potjes, doosjes, bakjes... noodzakelijk in een keuken. Absoluut. 
Leuke stickertjes erop met wat voor kruiden er ook alweer inzaten... 




Ik denk dat deze variatie in stoelkeuze voort is gekomen uit een gebrek aan geld of het is gewoon een hele goede doordachte manier van inrichten. Het geeft in elk geval wel sfeer en speelsheid aan de keuken! Sowieso zie je dat modern en antiek goed samen gaan hier.

Een kleed in de keuken is misschien niet heel erg handig... ik zie de hagelslag er al op liggen, maar het ziet er wel huiselijk uit! 



Ik vind het idee van een stok aan het plafond met kruiden eraan heel tof. Het moet natuurlijk wel passen en een beetje praktisch hangen, maar ik stel me zo de geur van al die kruiden voor... En groen hoort gewoon in de keuken!

Ik denk dat je extra lekker kunt koken in een keuken die je helemaal van jezelf maakt! 

We'll see! 

Liefs, 
Rose-Anne 
Two little birds 

No comments:

Post a Comment