Tuesday, March 10, 2015

Inspiration: Dekbedovertrekken




Dekbedovertrekken... Wil je er veel geld aan uitgeven of maakt het 
je niet zoveel uit waar je onder slaapt?

Ik heb een aantal dekbedovertrekken van Pip Studio, en dat is natuurlijk een echte dekbedovertrek-investering, maar gelukkig ben ik er nog steeds niet op uitgekeken. 
Voor de afwisseling (soms ook uit haastigheid) mix ik vaak de kussenslopen met elkaar... De printjes en kleuren staan mooi bij elkaar dus dit staat heel vrolijk! 
Ik ben helemaal gewend aan mijn bloemetjes overtrekken, maar misschien wordt het eens tijd voor iets nieuws. 

Ik ging op zoek en ik vond...
Een aantal mooie prijzige, maar ook betaalbare dekbedovertrekken. (eentje van Pip kon ik jullie niet ontnemen...)


























PiP La Fleur de Vie €69,95
Pip Studio - Ik ben normaal niet heel erg gek op geel, maar dit is toch gewoon heel erg mooi geel. 

























Stamped Blossom Double Duvet Cover in Blue €85
Urban Outfitters




















Anorak Robin Double Duvet Cover Set €75
&
Anorak Squirrel Duvet Set €75
Urban Outfitters - Vogeltjes & Eekhoorntjes <3


H&M - 19,99 
Koopje & Leuk te combineren!

Hema - 10,00/29,95/29,95
Simpel maar leuk!

...

Mijn favoriet blijft toch Pip Studio... Maar de dekbedovertrekken van Urban Outfitters komen ook zeker in de buurt...
Wat vinden jullie? 
Ik kan het woord dekbedovertrek niet meer typen of lezen, haha.

Donderdag post onze lieve Eke weer voordat zij naar Afrika vertrekt voor 2 weken, spannend!

Fijne week!

Liefs,
Rose-Anne
Two little birds

No comments:

Post a Comment