Sunday, March 8, 2015

Sunday Diaries: Spring!



Een echte voorjaarsdag! 
Jassen waren overbodig op deze zondag, en de lente-achtige outfitjes werden uit de kast gehaald. Ik liep uiteraard met dikke panty, lange trui en mijn rode jas, maar ik kan me nooit zo goed instellen op het weer in Nederland... Hoe dan ook... 
Dit weer zegt: we hebben er weer zin in, lieve mensen in Nederland!
En we worden langzaam wakker uit onze winterslaap. 

De tuintjes worden weer mooi gemaakt, in de hoop op meer van dit soort dagen. 
Balkonnetjes worden opgeknapt... Tuinstoelen worden uit de schuur gehaald...
Hier en daar duiken verdwaalde krokusjes op die het voorjaarsgevoel bevestigen. 
De paaseitjes liggen in de schappen... Mijn moeder heeft glitter paas-takken. 
Instagram staat vol met mooie foto's van bossen, terrassen en gezellige gezichten. 
Nieuwe collecties in de winkels... De dikke dekbed-winterjassen kunnen de opbergkast in. 
Ik wil een vrolijke nagellak op!

De donkere winterdagen zijn voorbij.

Laten we dit gevoel vasthouden... ook als het volgende week weer regent! 

I <3 Holland. 

Liefs, 
Rose-Anne
Two little birds 





No comments:

Post a Comment