Tuesday, March 24, 2015

Inspiration: Bags & Purses





Tassen en tasjes voor in je tas. <3 
Ik ben standaard alles kwijt in mijn tas. Ik probeer het daarom zo goed mogelijk te organiseren door al mijn spulletjes in aparte kleine tasjes te bewaren... Het werkt voor mij haha. 

Ik heb een paar combinaties gemaakt voor jullie :)

De printjes en kleurtjes maken het lekker vrolijk! Een goede rugzak voor naar school, maar ook leuk om op korte steden-tripjes mee te nemen... Vind het wel lekker hippie-achtig en zomers! 

The next combination is wat serieuzer. 

Een leren, zwarte, vrouwelijke rugzak, altijd te combineren, dus een must-have! En het bijpassende tasje vind ik dan toch wel heel erg schattig erbij. Die 13 euro maakt dan ook niets meer uit, toch?




De Monki heeft echt toffe, simpele tasjes en portemonneetjes. Betaalbaar & hele leuke designs! 

Hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben & wat tasjes op jullie shop-lijstje kunnen zetten! 

Liefs,
Rose-Anne
Two little birds

No comments:

Post a Comment