Thursday, April 16, 2015

Inspiration: Spring Essentials 2015


Ik kan natuurlijk niet achterblijven met het mooie weer van gister en daarom mijn 5 spring essentials van 2015!


#1 Sneakers
Je kan je leven niet leven zonder sneakers. Sneakers worden je best friends voor deze lente en zomer.
Zeker met sneakers zoals deze PRACHTIGE *kwijl* dusty pink & glanzend paar van Nike.


#2 High waisted jeans
Dit is zeker één van mijn favo deze lente en zomer (maar dan in korte variant). Dit omdat het a) goed staat bij mijn figuur en b) het vintage-proof is. Dit kan je combineren met mooie croptops, show off that body!


#3 Duster coat
Een heerlijk dun jasje voor deze tijd van het jaar. Je kunt een duster coat vergelijken met een trenchcoat, maar is een duster net iets meer casual en minder preppy dan een trenchcoat! Love it, zeker in een pastelkleurtje.


#4 Overall
De overall (oftewel: tuinbroek, alleen klinkt dat een beetje suf) is echt het meest comfortabele item wat je in je kast kunt hebben. Combineer het met een t-shirtje en sneakers of een croptop met highheels and you're ready to go. 


#5 The perfect eyeliner
Ik ben eventjes helemaal verslaafd aan een mooie cat-eye eyeliner! Het ziet er sexy en sophisticated uit. Niet het gedonder met ingewikkelde oogschaduw, maar gewoon een perfect lijntje (en ja, oefening baart kunst he). HOE MOOI.


Sluit jij je hierbij aan? Wat zijn jou spring essentials? :)

Liefs,
Eke
Two Little Birds



No comments:

Post a Comment